søndag den 26. oktober 2008

Svarene fra Yu er kommet!

Så har Yu svaret på CinemaBizarre-DK.blogspot.com's spørgsmål! :) Wee.

01) Hvad synes du om Danmark og de danske fans?
- De rocker! ;D

02) Er det sandt, at du er massør?
- Jeg var ^^

03) Kan du forestille dig et liv efter Cinema Bizarre?
- Selvfølgelig, livet går videre hver dag.

04) Var det mærkeligt at spille i lille land som Danmark?
- Hvorfor skulle det være mærkeligt? Det er dejligt at spille alle steder! ;)

05) Hvordan reagerede du, da dit rigtige navn dukkede op på internettet?
- Det var bare et spørgsmål om tid.

06) Er du glad for Hello Kitty-halskæden du fik i Danmark?
- Ja, det var en meget fin en :D

07) Ved du om Shin fik trommestikkerne med leopard-mønster, da i var i Danmark?
- Ja han fik dem, han bruger dem somme tider i øvelokalet.

08) Hvad er din naturlige hårfarve?
- Normalt var der sort, men efter det er blevet farvet sååå meget (det var i alle farver og hvid, du ved) gror det i en sort/brun farve <.<

09) Hvor vil du have en piercing næste gang?
- Jeg har det fint med mine piercinger i øjeblikket ;D Men en navlepiercing er et cool valg.

10) Kan du lide det danske sprog?
- Det er sødt

11) Var du god i skolen?
- Den bedste, jeg viste det bare ikke.

12) Har du en kæreste?
- Jeg har en guitar.

13) Hvordan ser din drømmepige ud?
- Ikke som min guitar ;D

14) Kommer i til Danmark næste år?
- Selvfølgelig. Vi vil også gerne.

15) Hvor tit ændrer du din hairstyle?
- Det ved jeg ikke, når tiden kommer ;D Jeg lader det gro i øjeblikket.

16) Spiser du tit slik?
- Jeg spiser kun slik i weekenderne, og jeg prøver også at modstå dem disse dage ^^

17) Hvor lang tid bruger du på at lægge makeup?
- Det kommer an på dagen, jeg kan klare det på 20 minutter, men også det kan også være på en time ;D

18) Hvordan mødtes du og Rom3o?
- Samme som Kiro, Strify og jeg på Animagic ^^

19) Hvilken Cinema Bizarre-sang kan du bedst lide?
- "Dysfunctional Family" og "Deeper & Deeper".

20) Er du i Berlin i næste uge?
- Næste uge? Nej ^^

21) Hvad kan du bedst lide ved dig selv?
- Jeg kan godt lide mine øjne ;D Men også mine hofteknogler ^^

22) Har du et idol?
- Miyavi er mit idol ;D

23) Hvor tit køber du nyt tøj?
- Det kommer an på pengene ^^

24) Hvor mange piercinger har du?
- Tre i ansigtet og syv i ørerne.

25) Træner du?
- Jeg træner.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Iiih hvor fint! ^^

Anonym sagde ...

Nurh, det er ligefør man kan mærke hans nuttede bjørne-ansigt gennem hans svar >w< Han er, og bli'r, min yndlings 8D