lørdag den 4. september 2010

Shin & Kiro

5 kommentarer:

ChinnyCherryxD sagde ...

"Talk to the hand" Haah :)
Ej, JOKE! :)<3

loui9280 sagde ...

er det bare mig der er underlig. eller er ringen på kiros finger også det første i så? :)

Nette sagde ...

Jeg har set hans ring et par gange før, den er ret pæn også på den anden siden af hånden, jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har hørt noget om at han sku' ha' fået den af en ven(ved ikke om det er Ricky)men det er jo også kun et rygte.

Anonym sagde ...

Carsten og Ricky har byttet ringe. Den Carsten oprindeligt havde var fra hans mor af, ved ikke hvor Ricky havde sin fra, men de har i hvert fald byttet med hinanden, så Ricky har Carstens og omvendt.

Anonym sagde ...

Ej puha'.... undskyld men jeg kan altså ik' lide Ricky, de er ikkke et godt par... tænk på hvem Kiro passer til i bandtet :3

hvem tænkte i på... jeg tænkte på, Kiro+Rom3o=<3 altså jeg er lidt lige glad hvad i syntes om det men jeg syntes de er et godt par. :)

K+R=<3 hihi^^

Hilsen Pigen Der Vil Havde Cinema Bizarre Tilbage :D