tirsdag den 10. februar 2009

Official Italian Kiro Support interviewer Kiro (2009)

Hvad er din yndlings sang i øjeblikket?
Kiro: t.A.T.u. - Obezyanka Nol

Forventede du sådan en varm velkomst ved den første italienske koncert?
Kiro: Det var fantastisk, jeg kunne ikke tro det!!! Så mange mennesker kom for at se os, det var fantastisk!

Hvordan har du det med, at nogle af disse piger er uden for klubben om aftenen før koncerten for at komme på første række?
Kiro: Det er virkelig vanvittigt, at de elsker os så meget og gør det! Jeg vil bare sige, at deres helbred er det vigtigste, så gør venligst ikke noget forkert!

Hvilken sang var den første, du lærte at spille?
Kiro: Det var en sang fra en af mine bedste venners band.

Hvad er din yndlings øl?
Kiro: Becks Gold!

Hvad er din yndlings sang nogensinde? Den du ville kunne lytte til hele tiden uden at blive træt af den.
Kiro: t.A.T.u. - Not Gonna Get Us

Hvad er det smukkeste minde du har fra din barndom?
Kiro: Sommeren derhjemme, at ligge i solen, og om aftenen lavede vi mad udenfor! Det er et virklig godt minde!

Kunne du godt tænke dig at komme på ferie i Italien? Hvis ja, hvilken by?
Kiro: Ja selvfølgelig, jeg kunne godt tænke mig at komme på ferie i Firenze eller Milano.

Har du noget der bringer dig held? Noget du altid har på dig.
Kiro: Ja, jeg har en ring på min højre hånd! Den er fra min mor, og jeg har aldrig taget den af!

Hvem er du mest venner med fra Cinema Bizarre?
Kiro: Det er svært at sige, jeg kan lide dem alle sammen.

Hvad er din yndlings sang fra The Gazette? Og har du mødt dem?
Kiro: Jeg kan rigtig godt lide sangen "Silly God Disco" ;D Jeg har aldrig mødt dem, men jeg har været til en koncert!

Sig noget om dig selv, som igen ved.
Kiro: Jeg har lige fået morgenmad, det var en slags kage, og nu drikker jeg cappuccino ;D

Har du nogensinde tænkt på, at gøre noget som Shin i dag?
Kiro: Jeg forstår ikke spørgsmålet. Undskyld.

Hvad synes du om emo folk? (jeg mener, dem der skærer i sig selv og har problemer med det...ikke dem der bare farver deres hår sort.)
Kiro: Alle skulle gøre hvad de kan lide og føle sig tilpasse med! Jeg hader at putte alt i kategorier!

Har du nogensinde været på hospitalet på grund af en sygdom? Hvis ja, for hvad?
Kiro: Nej, aldrig ;D Og jeg er glad v_v

Kender du nogle italienske musikere? Hvis ja, hvem?
Kiro: Nej, ikke rigtig...

Har du nogensinde været forkelsket?
Kiro: Ja ;D Men det var ikke det rigtige tidspunkt!

Hvad synes du om piger der har plakater af dig på deres værelser? Og har du nogen på dit?
Kiro: Jeg har ikke nogen plakater i øjeblikket! Derhjemme havde jeg mange t.A.T.u. plakater ;D

Hvad er det skøreste du har gjort?
Kiro: Jeg hader det her spørgsmål ;D Jeg vil fortælle dig det, når jeg har gjort noget skørt xDDD det lover jeg.

Hvilket job ville du hade, hvis du ikke var musiker?
Kiro: Jobbet jeg ville hade.... at være på et kontor hele dagen,.. det ville være forfærdeligt!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kiro min gangster q:
elsker bare ham . og så er han så lille haha : )

Nette sagde ...

Ja han er lille men bare super dejlig.